Vagy inkább kettő: nem kötelező.
Egy kisvállalkozás számára sok esetben csak nyűg egy Facebook oldal (vagy tetszőleges közösségi média profil) fenntartása.
Egy ilyen oldal célja minden esetben a célközösséggel való – a honlaphoz képest sokkal közvetlenebb – kommunikáció: ha a te célközönséged nincs jelen aktívan az adott platformon, nem onnan szerzi be az információit, akkor nincs szükséged arra, hogy önálló profilt hozz létre a vállalkozásod számára.
Egy kis időt azért érdemes arra szánni, hogy átgondold, adott platform felhasználói közül vajon kinek lehet érdekes a terméked/ szolgáltatásod? Szinte biztosan máshogy kell majd pozicionálni magad, más stílusú kommunikációt kell folytatnod, hogy igazodj az új célközönséged igényeihez. De ha a terméked alapvetően alkalmas rá, hogy egy szélesebb réteg igényeit is kiszolgálja, így új célpiacot érhetsz el.
Ha ez nem célod, nem akarsz bővülni, akkor tényleg nem kötelező, hogy minden vállalkozásnak legyen saját oldala a Facebookon, Instragramon, Twitteren, Pinteresten, LinkedInen, Youtube-on, satöbbin.
Az a lényeg, hogy azokon a csatornákon, ahol valóban eléred a célközönséged, a lehető legjobban tudj velük kommunikálni.
Illusztráció: Pixabay
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: