Az a fontos, hogy ne csak értékesíts. A közösségi felületeken közösségi élet folyik, s bár te a kisvállalkozásodat népszerűsíted a céges oldaladon, a célközönséged érdeklődését kell szem előtt tartanod, amikor tartalmat osztasz meg.
Mindenképpen jelenjen meg a termék vagy szolgáltatás, amivel foglalkozol, de ha csak értékesítési célú posztokat töltesz fel, kihagyod a közösségi média nagy-nagy lehetőségét: a brandépítést. Megfelelő tartalommal lehetőséged van megmutatni, hogy milyen értékrendet képvisel a márkád. Milyen ügyek mellett állsz ki, milyen közösségeket támogatsz. Megoszthatsz szakmai híreket is – ezeknél mindig gondolj arra, hogy az átlagos érdeklődő számára is érthető, hasznos, érdekes legyen a tartalom. És megoszthatsz vicces posztokat is – a nevetés a legegyszerűbb módja a szimpátia kialakításának. Ha ugyanazon nevettek a (jövendőbeli) vevőddel, nyert ügyed van.
Nem feltétlenül szükséges, hogy minden posztodat te írd meg – teljesen rendben van, ha más oldalak releváns tartalmait osztod meg. Ilyenkor azért egy-két gondolatot fűzz hozzá, hogy miért osztottad meg.
+1 tipp: Gondolj arra, hogy ha a márkád ember lenne, mit posztolna.
+még 1 tipp: Mindig. De mindig. Mindig csatolj képet is. Ha nincs saját képed, több ingyenes képgyűjteményből is csemegézhetsz, én mostanában nagyon szeretem a Pixabay-t. (Nem kötelező, de lehet adományozni a képek készítőinek egy kávé árának megfelelő összeget – ez csekélység, ha belegondolsz, hogy egy jó kép milyen sokat lendíthet a forgalmadon!)
Illusztráció: Pixabay
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: